Menu
košík
0
kategorie
Knihy
John, Vladimír; Tesař, Pavel; Tomsová, Marie - Marketing menších a středních firem

John, Vladimír; Tesař, Pavel; Tomsová, Marie - Marketing menších a středních firem

0% (0 hodnocení)
Jazyk: český
Vazba / Podoba: CD
Sortiment:
Nakladatelství: MERIGLOBE BUSINESS ACADEMY s.r.o.
88 Kč
Skladem
ks
katalogové číslo: 0230702
EAN: 8594177720059
e-shop:
Vydavatel:MERIGLOBE BUSINESS ACADEMY s.r.o.
cena bez DPH:88 Kč
cena vč. DPH:88 Kč
popis
parametry
soubory a odkazy

Marketing menších a středních firem přináší 8 důležitých rad pro podnikatele, kteří se rozhodli své podnikání podpořit marketingovými aktivitami, a chtějí to dělat efektivně.

Praxe totiž ukazuje, že mnoho a mnoho podnikatelů vyhazuje spoustu peněz za aktivity, které by měly přinášet větší zisky, a které ze zisku mnohdy naopak ukrajují. Přitom je to docela jednoduché. Je prostě potřeba vědět, jak na to.

OBSAH: Spojte své jméno s názvem firmy Stanovte si cílovou skupinu Nastavte si jasnou strategii marketingu Vytvořte si komunikační mix Komunikujte vždy jeden produkt Budujte svou značku Nezanedbávejte stálé zákazníky Vyhodnocujte výsledky marketingových aktivit Nejčastější chyby v marketingu

Jazykčeský
AutorJohn, Vladimír; Tesař, Pavel; Tomsová, Marie
Vazba / PodobaCD
Diskuze je prázdná.
přidat příspěvek do diskuze