katalogové číslo: | 0369623 |
EAN: | 9788027113842 |
e-shop: | |
Vydavatel: | GRADA Publishing, a.s. |
cena bez DPH: | 122 Kč |
cena vč. DPH: | 122 Kč |
Retail je jednou z nejvýznamnějších oblastí fungování trhu v ČR. Nejde jen o klasický obchodní model, ale o významný marketingový článek – retaileři budují nové komplexní marketingové strategie a marketingovou komunikaci. To ovlivňuje nejen trh jako celek, ale také obchod a marketing obchodních společností působících na trhu.
Tato kniha přináší detailní analýzu prostředí retail marketingu, všech klíčových faktorů a jejich strukturální zpracování do komplexního materiálu. Studie má nejen teoretický, ale i praktický dosah a přináší základní stavební prvky pro zpracování retail marketingových a komunikačních strategií a taktik jednotlivými články retailového trhu.
Kniha je ideální jako učebnice pro studenty marketingových oborů, své uplatnění však najde také u široké odborné veřejnosti.
Jazyk | český |
---|---|
Rok vydání | 2021 |
Autor | Volfová, Hana; Jaderná, Eva |
Vazba / Podoba | Pevná bez přebalu lesklá |