Menu
košík
0
kategorie
Knihy
Gil, Carlos - Konec marketingu

Gil, Carlos - Konec marketingu

0% (0 hodnocení)
Jazyk: český
Počet stran: 200
Rok vydání: 2021
Vazba / Podoba: Brožovaná bez přebalu lesklá
Sortiment:
Nakladatelství: GRADA Publishing, a.s.
286 Kč
Skladem
ks
katalogové číslo: 0359871
EAN: 9788027112968
e-shop:
Vydavatel:GRADA Publishing, a.s.
cena bez DPH:286 Kč
cena vč. DPH:286 Kč
popis
parametry
soubory a odkazy

Také máte nastudovanou řadu knih o marketingu, ale zjišťujete, že stávající postupy již nefungují? A že to, co jste se naučili ve škole, ani zdaleka neodpovídá dnešní realitě? Marketing v podobě, v jaké jsme ho doposud znali, je totiž mrtvý!

Tradiční marketing v dnešní digitální době selhává, jeho novou formou se stávají sociální sítě. Autor v této knize přináší revoluci ve způsobu, jakým by obchodníci měli přistupovat k marketingu. Naučíte se uplatnit svou značku ve světě sociálních médií, kde dominují algoritmy, ubývá organický dosah a zákazníci nechtějí být prodáni, chtějí se zapojit. Dozvíte se, jak budovat chytřejší placené strategie, které vám pomohou ovládnout trh.

Zjistíte, jak Donald Trump za pomoci sociálních médií vyhrál v roce 2016 prezidentské volby nebo proč je Kim Kardashian jednou z největších online značek na světě. Kniha vysvětluje, že bez ohledu na to, jak snadné je oslovit potenciální zákazníky, klíčový vztah mezi značkou a spotřebitelem stále potřebuje lidský dotek.

Jazykčeský
Rok vydání2021
AutorGil, Carlos
Vazba / PodobaBrožovaná bez přebalu lesklá
Diskuze je prázdná.
přidat příspěvek do diskuze